Po obisku pri zdravniku sistem qMS samodejno ustvari individualni načrt zdravljenja in diagnostičnih ukrepov za pacienta.
Zdravstvene ustanove vseh velikosti in specializacij dosegajo najboljše rezultate, če poslujejo z minimalnimi stroški in imajo popolnoma nadzorovane, dobro uveljavljene procese. MIS qMS – kompleksen informacijski sistem z modularno arhitekturo – pomaga avtomatizirati in optimizirati vse poslovne procese. Njegovo osnovno funkcionalnost je mogoče razširiti s specializiranimi dodatki, ki se brez težav vključijo v celotno okolje. Na voljo je na primer laboratorijski informacijski sistem qMS Laboratory, ki ima veliko prednosti.
Ključne funkcionalnosti
Osnovna različica sistema MIS qMS je namenjena avtomatizaciji ključnih operacij:
- vzdrževanje enotne zbirke podatkov o bolnikih;
- podpora pri obiskih pri zdravniku z generiranjem potrebne dokumentacije;
- finančno upravljanje;
- poglobljena analitika, ki lahko pospeši razvoj institucije.
Uporabnost MIS na primeru: kako je mogoče avtomatizirati procese
Sistem za vsakega pacienta ustvari podroben elektronski zapis, ki presega standardne podatke. V njem je zbranih veliko informacij, vključno z zgodovino preiskav, diagnozami in številnimi dodatnimi informacijami, ki pomagajo izboljšati kakovost dela celotne ustanove in posameznih specialistov. Zdravnik ima takojšen dostop do celotne pacientove zgodovine, kar pospeši postavitev diagnoze in izboljša natančnost.
Po obisku pri zdravniku sistem qMS samodejno ustvari individualni načrt zdravljenja in diagnostičnih ukrepov za bolnika. Termini se oblikujejo na podlagi zdravnikovih priporočil in podatkov iz sistema EMC, kar zmanjšuje tveganje napak in nesporazumov. Vsi termini se takoj zabeležijo v sistem.
Funkcionalnost omogoča pregledovanje terminov za določenega pacienta ali oblikovanje skupin podobnih postopkov (kar je koristno za organizacijo laboratorijskega dela). Prav tako je mogoče voditi splošni dnevnik, ki služi kot enotna zbirka podatkov o vseh opravljenih, tekočih in prihodnjih terminih.
Poleg tega rešitev SP.ARM za informacijsko tehnologijo v zdravstvu ponuja vgrajene standardizirane sheme zdravil. Zdravnik lahko uporabi pripravljeno predlogo, jo prilagodi določenemu bolniku ali pa razvije povsem izviren režim. Za priročnost vsebuje zbirka podatkov qMS obsežen seznam uradno registriranih zdravil z navodili za uporabo, priporočili in podatki o odmerjanju.
Pomoč pri upravljanju skladišča in lekarne
Za te naloge je v sistemu MIS qMS na voljo poseben modul, ki pokriva celoten cikel blagovnega knjigovodstva – od nabave do prodaje medicinskih pripomočkov in zdravil. Sistem:
- Vodi register dobaviteljev in zgodovino nabav.
- Samodejno ustvarja zahtevke za dopolnitev z analizo trenutnih izdatkov in načrtov institucije.
- Spremlja gibanje blaga, ustvarja poročila in opozarja na kritične zaloge.
- Obračunava ne le zdravila, temveč tudi ves potrošni material v kliniki.
Sistem avtomatizira tudi gotovinsko poslovanje in finančno poročanje.
Katera poročila je mogoče ustvariti v sistemu MIS
Uporabniki lahko ustvarijo številna poročila: finančna poročila, poročila o pacientih, zdravilih in storitvah. Poglobljena analitika, ki temelji na več parametrih, pomaga pri odkrivanju skritih trendov in sprejemanju utemeljenih upravljavskih odločitev.
